WoodWick ==> Magnolia

 Dobrze wiecie, że nie jestem fanką kwiatowych zapachów. Nie pasują mi, dostaję od nich mdłości i dużych migren. Nie jest mi z nimi po drodze.
Są naprawdę nieliczne wyjątki, dla których robię miejsce w moim sercu.
Z Magnolią od WoodWick ze sklepu Świecoholik nie polubiłam się. 
Ale moje przyjaciółki uważają że to bardzo uroczy zapach.
Tak więc postanowiłam Wam go przedstawić w formie informacyjnej. 
Taki zapach jest, istnieje, można go kupić i ma swoich odbiorców. 

W sklepie możecie kupić całą rozpiętość tego zapachu tj, zarówno świece jak i woski, ale również nowość którą jest petitek czyli mini wersja świecy.

Producent obiecuje:
Słodycz kwiatów magnolii zrównoważona niuansami zielonych liści i białych kwiatów jaśminu.

Dla mnie to mocny, duszący zapach. Tak więc moc w paleniu miał będzie. Jak ktoś jest zaintrygowany to możecie śmiało kupować. 

Ten jak i inne zapachy możecie kupić w sklepie Świecoholik